Elämä on kyl aika... Ikää ei voi olla helppoa -.- Jätkällä on yks asia mielessä ja koulu painaa päälle -.- Ei voi mikää mennä helposti...

Joulu on tulossa :D Synttärit on tulossa :D Lapin reissu on tulossa :D Kaikkea kivaa :D

Pitäis kai alkaa miettiin et mitä haluan synttärilahjaksi :D Sais sit ilmoitella ihmisille et tätä ja tätä voitte kattella... Myös joululahja ostoksia vois alkaa miettiin jos tää PA ostelis vaikka tolla tulevalla palkallaan lahjoja :D Harmi vaa ku ei oo pankkikorttia :( Ei saa sit käytettyä rahaa -.- No jos vanhemmat mulle antaas ku sanon et menee lajjoihin :D Ja miks mä jo nyt suunnittelen tätäkin projektia?

Mä en halua olla MYÖHÄSSÄ! Vihaan olla myöhässä ja sit en tykkää sellaisista ihmisistä jotka on myöhässä ja myöhästyttää siten mutkin :D Mut joo, tolla tavalla sais vältettyy myös stressii :D Miettikää ku porukat alkaa tossa kuukautta ennemmin osteleen lahjoja. Se menee hyvin sen kuukauden. Sitten tuleekin joulukuu ja jouluaatto lähenee. Mitäs sitte tapahtuu??

STRESSI!

Kyllä, se inhottavan tuttu ja viheliäinen tunne iskee kimppuun kuin uskalia hyeena. Joten siks mä ajattelin aloittaa ajoissa :D Ja onhan se mukavampaakin olla valmiina ajoissa :D Saa sit nautittua muusta jouluun kuuluvasta :D Esim PIPAREISTA :D Itseleivotut <3 Ei että mä aloin oottaan joulua :D

Mutta palautus syyskuuhun 2011. Tällä viikol olis ainaki kaks koetta -.- Ei yhtään inspiroi kun en toiseen osaa mitään :(  Pitäisi kai mennä opettelemaan... Ja sit noita ainaisia enkunverbejä -.- Kuka jaksaa samaa asiaa kolmevuotta??? Not me.

No jos tosta kurssista sais ees seiskan päättöön nii sit olisin tyytyväinen kun ei se kirjoittaminen merkkaa mulle niin paljon kuin puhuminen. Oon siis mielestäni paree puhuun ku kirjoittaan,  mut opelle ei puhumisel oo merkitystä -.- Vähä mun numero vois olla hyvä jos se kattoos myös puhumista :D Miks peruskoulun enkku ei oo tollasta käytäntöön painottunutta??

Sitte se toinen kotimainen... Ruatti... Joo tota noin... En osaa puhua tai kirjoittaa... Kai sitä pitäisi opetella ihan vähäsen, jotta sil tulis joskus pärjäämään... Jos miettisi asiaa :D Mutta nyt taidan mennä tuonne opiskelun puolelle ja tulla taas joku päivä kirjoittelemaan uudelleen :D

Muutes, ei kukaan tietäisi blogimuotoista joulukalenteria tai jotain mihin voisi osallistua??