Tää bloggaaminen ei oikee onnaa multa :P Oon vähä laiska kirjoittelemaan... Mutta ei sen enempää :)

Kesä on tulossa ja sen mukana kaikkea ihmeellistä, kuten rippijuhlat, joita varten olen jo hankkinut mekon. Voin laittaa johinkin postaukseen paaaaljon kuvia :) Huomenna olisi myös serkun synttärit ja niitä varten kokeilin tehdä ranskalaisella manikyyrillä olevat kynnet. Lopputulos on ihan ok, vaikka olisin halunnut piilottaa kynteni tekokynsien alle... Olen onnistunut pilaamaan kynteni ihan 100% No jos ne kasvaas... Kaveri on luvannut tehdä rippijuhliini minulle rakennekynnet <3 IHANAA!!En kuitenkaa ala mitää ihmeellisiä teettämään, vaa iha sellaaset simplet ja kauniit, oon jo miettiny valmiiksi, kun näin sen värkit yksi päivä :)

Kesällä on myös mökkeilyä ja uimista <3 Voin tehdä siitäki sitte kuvapostauksen :) Myös harrastuksissa menee aikaa :P