Tämän kirjoituksen kirjoitin eräälle foorumille:

Tämä kertomus on totta. Tämä on omalla tavallaan olotilani helpottamista.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vietän päivässä paljon aikaa koneella. Suurimmaksi osaksi pyörin ht.netissä ja vtf:ällä. Todella usein ht.netissä ollessani tunnen itseni hyödyttömäksi. Usein ihailen ja haaveilen erillaisista vastuu tehtävistä, joita nytkin on paljon avoinna. En kuitenkaan hae mihinkään, sillä en osaa mitään ja omalla tavallani taidan pelätä 95% ht.netin käyttäjistä. En tunne oloani siellä aina tervetulleeksi. Olen varmaan yli herkkä ihmisenä, sillä eräässä topassa minulle kohdistettu vastaus satutti minua niin paljon, että aloin melkein itkemään.

Tiedän, tämä kuullostaa tyhmältä että aletaan tkemään tuntemattomien ihmisten kirjoittelemista kommenteista, mutta se oli jotenkin niin tylyn ja viileän oloinen, jolloin minulle tuli todella paha olo. Alkuaikoina minulla oli todella vaikeaa foorumilla, mutta nyt olen päässyt edes vähän paremmin porukkaan. En ole kuitenkaan lähelläkään mitään Inside porukkaa, vaan olen todella kaukana siitä. Luulempa että en pääse koskaan mitenkään pidetyksi, vaan kaikki käyttävät minua dissaus kohteenaan. Onneksi olen löytänyt muutaman mukavan henkilön, jonka kanssa olen tutustunut mesen välityksellä.

En tiedä miksi jaksan käydä ht.netissä, vaikka saan sielä välillä todella paljon shaisea niskaani. Onko se vain harrastus mikä minut vie päivittäin foorumille?? Vai onko se se että en todellakaan jaksa tehdä mitään muuta kuin istua koneella?? No, en tiedä, mutta tiedän sen että jos jatkan tätä samaa rataa vaikka seuraavat viisi vuotta, saatan romahtaa täysin, jos otan todellakin helposti kaikki kommentit. En kuitenkaan tiedä että miten voisin parantaa kaikkien näkemystä minusta. Yritän kuitenkin koko ajan parantaa tapojani, ja nytkin kaksi projekteistani ovat melkein vuoden olleet pystyssä.

Kai minun pitää vain pystyä elämään tämän asian kanssa tai sitten minun pitäisi opetella kasvattamaan teräskuori ympärilleni, jolloin olisin tunteeton... Tietysti tuo ei ole hyvä vaihtoehto, mutta en tiedä mitään keinoa...

Pahoittelen vielä kerran vuodatusta.